Категории
Количка

Общи условия

Прочетете внимателно тези условия. Ако използвате този сайт се счита, че сте съгласни с тях. Ако не сте съгласни с тези условия, най-любезно Ви молим да не използвате сайта.


Общи условия за ползване на сайта Maksi-moda.bg

1. ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ И ТЕРМИНИ


„ПРОДАВАЧ” е електронния магазин Maksi-moda.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.


„ПОТРЕБИТЕЛ” (КЛИЕНТ) e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.


„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайтът Maksi-moda.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока.


„ПОРЪЧКА” - това е действие, което обозначава направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретна стока (продукт) чрез електронния магазин Maksi-moda.bg. Всяка първа поръчка се изпълнява само след потвърждаване от администратор на сайта Maksi-moda.bg чрез телефонно обаждане до КЛИЕНТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ, направил заявката за покупка. Последващи поръчки могат да се изпълняват без потвърждаване от администратор на сайта Maksi-moda.bg. чрез телефонно обаждане до КЛИЕНТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ само за регистрирани потребители.


„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” - сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.


„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.


„БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ / БЮЛЕТИН” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки и услуги или до направени промени в електронния магазин, през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща или друг канал на Потребител.




2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН Maksi-moda.bg


2.1. Разглеждането на електронния магазин Maksi-moda.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.



2.2.1. Възможно е разминаване в цветовата гама на продуктите показани на снимките и реалните, в зависимост от екрана на устройството, на което Потребителят ги преглежда, за което Търговецът не носи отговорност.



2.4. За да се пазарува от електронния магазин Maksi-moda.bg, е необходима следната информация: електронна поща (не е задължително), имена на получателя (задължително), телефон и адрес за доставка (задължително). 


2.5. Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.




3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ И ПРОДУКТИ


3.1. За да се направи поръчка от електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:


3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща (не е задължително);


3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране (задължително);


3.1.3. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон (задължително).


3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутона „Поръчай”, който се появява, след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Добави в количката”.


3.3. При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочените от него имейл адрес (ако е посочил такъв), като в потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката. Ако не е посочен имейл за контакт, Потребителят получава потвърждение на поръчката само чрез телефонно обаждане от администратор на Maksi-moda.bg.


3.4. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, администратор на сайта Maksi-moda.bg уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде променена или анулирана.


3.5. Поръчки в електронния магазин Maksi-moda.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата от системата на сайта.


3.5.1. Работното време на администраторите на електронния магазин Maksi-moda.bg е от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа и в събота от 9.30 до 13.30 часа. Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани в работното време на магазина.


3.5.2. Всички поръчки, направени до 14 ч., се обработват и изпращат на същия ден.


3.5.3. Всички поръчки, направени след 14 ч., обикновено се обработват на следващия работен ден.


3.6. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се поставят под статус „Изчакваща“ до получаване на пълния набор от данни за Потребителя.


3.7. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.


3.8. Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: info@maksi-moda.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта или е изпратил поръчката,  телефон за връзка към поръчката, както и номера на направената поръчка.




4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ


4.1. След като в сайта Maksi-moda.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл (ако е посочил такъв) за успешно приетата поръчка.


4.2. Доставка се прави само на потвърдени от администратор на сайта поръчки. Потвърждението се извършва по телефона за всяка първа поръчка на конкретния клиент. Всяка следваща поръчка може да бъде потвърдена от администратор на сайта, без да бъде задължително съгласувана с клиента и по телефон. По време на промоционални кампании, поръчките може да се изпращат без потвърждение по телефона, при попълнени всички необходими данни за доставка и по преценка на администратора.


4.3. Доставката на поръчана стока не се извършва в почивни дни и официални празници, освен ако клиента не заяви изрично желание да получи поръчката си в такъв ден. В този случай, генерираните допълнителни куриерски такси за доставка в почивен или празничен ден са за сметка на клиента.


4.3.1. Обикновена доставка - в срок до 2 (два) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката. Този срок може да бъде удължен по време на по-натоварени кампанийни периоди, национални празници или лоши метеорологични условия. Сроковете за международни доставки са посочени в т. 4.6.


4.4. Електронният магазин Maksi-moda.bg използва за доставки куриерски фирми Еконт Експрес, Спиди и за международни пратки – Глобалната пощенска мрежа и DPD, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.


4.5. Доставката се извършва до посочен от Потребителя адрес или до офис на съответната куриерска фирма.



4.7. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.


4.8. За моделите от категория "ПРОМО", може да бъдат определени различни условия на доставка, които ще бъдат изложени на страницата на промоцията.




5. ПЛАЩАНЕ


5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по един от следните начини:


5.1.1. Плащане в брой или на ПОС терминал при получаване на пратката (наложен платеж);


5.1.2. Плащане през сайта ни с банкова карта на потребителя, чрез виртуален ПОС терминал.


5.1.3. Плащането за международни поръчки е възможно само през сайта ни с банкова карта на потребителя, чрез виртуален ПОС терминал.




6. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКА/ПОРЪЧКА. ЗАМЕНИ.


6.1. Потребителят има право на рекламация или отказ от договорът за закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.


6.1.1. Отказ от договора за закупена стока може да се направи по следните причини: продукта е твърде голям, твърде малък, материята не е това, което Потребителя е очаквал, Потребителя не харесва начина по който му стои моделът, не харесва цвета, други причини, които Потребителя не е длъжен да посочи.


6.1.2. Рекламация може да се направи по следните причини: моделът е повреден / дефектен / мръсен, Потребителят е получил напълно различен модел от този, който е поръчал, Потребителят е получил различен размер или цвят от този, който е поръчал.


6.1.3. При отказ и / или рекламация, Потребителят може да поиска замяна на върнатата стока или възстановяване на платените средства.


6.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката.


6.3.1. При отказ от договора и / или искане за замяна, Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид - продукта да не е носен, а само пробван в домашни условия и оригиналната опаковка и етикетите да не са отстранени; продуктът да не е третиран (пран и/или гладен и/или др.), да не е замърсен или повреден. 


6.3.2. При рекламация, Потребителят е длъжен да върне закупената стока във вида, в който е получена без да се опитва да отстрани констатирани дефекти / повреди / замърсявания. Продуктът следва да не е носен, а само пробван в домашни условия и оригиналната опаковка и етикетите да не са отстранени; продуктът да не е третиран (пран и/или гладен и/или др.), да не е допълнително замърсен или повреден. 


6.3.3. При неспазване на условията по т. 6.3.1. и 6.3.2., връщането не може да бъде прието. Разпечатани чорапогащници не подлежат на право на отказ и не могат да бъдат върнати или заменени.


 


В полето за коментар при използване на формата за връщане, в имейл или формата за контакт на сайта, Потребителят следва да посочи банкова сметка за възстановяване на сумите и / или информация за желана замяна (име на новия продукт, размер, цвят). Тази информация може да бъде предоставена и чрез прилагане на бележка във върнатата пратка. 


6.5. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, или при искане за замяна, може да се направи по следния начин: 


При искане за замяна, новия артикул се изпраща в най-кратък срок, след като върнатият продукт бъде приет от администратор на сайта и се увери, че е в ненарушен търговски вид.


6.6. Разходи за куриерски услуги в случай на връщане или замяна:


6.6.1. Разходите за куриерски услуги при връщане на продукт при отказ от договорът, са за сметка на клиента. Връщания, изпратени с наложен платеж и / или за сметка на електронния магазин, не могат да бъдат приети.


6.6.2. Всички куриерски разходи за връщания и замени направени поради доставка на грешен или повреден артикул (рекламация) са изцяло за сметка на електронния магазин и напълно безплатни за клиента.


6.7. След като върнатите продукти пристигнат и администратор на сайта се увери, че са в ненарушен търговски вид, се извършва възстановяване на платената от Потребителя сума без доставката (ако е заплатил такава) в 15 дневен срок от получаването на върнатия продукт. Ако при доставка клиента е получил подарък/ци под формата на други артикули и/или рекламни материали, но при връщане клиента е решил да задържи получените подаръци/рекламни материали, тяхната стойност се одържа при възстановяване на плащането. Възстановяване се прави само по банков път по сметка на Потребителя, данните за която следва да предостави по оказания в т.6.4. начин. В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по същата карта. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срок от 14 дена, отказът от договора или искането за замяна може да не бъде прието. При затруднения и забавяния на куриерските и пощенски услуги поради натоварен период или други обективни причини (като извънредни положения, коледните и новогодишни празници, черен петък), електронният магазин може да приеме по-дълъг срок за връщане на стоката.


6.8. При рекламация и/или отказ от договорът (връщане) Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Администратор на електронния магазин Maksi-moda.bg може да предложи замяната на артикула за друг артикул, възстановяване на сумата под формата на кредит или ваучер. При замяна за стока на по-ниска цена, разликата се възстановява на Потребителя. Администратор на електронния магазин Maksi-moda.bg може да предложи разликата да бъде възстановена под формата на кредит или ваучер.


6.9. При спор, който не може да бъде решен съвместно, можете да използвате сайта ОРС. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.




7. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, ПРОИЗТИЧАЩИ ОТ ЗАКОНОВАТА ГАРАНЦИЯ ПО ЧЛ. 112-114 ОТ ЗЗП.


Чл. 112. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.


Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието;


възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.


Чл. 113. Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.


Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.


След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.


Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.


Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.


Чл. 114. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:


разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

намаляване на цената.

Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.


Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.




Този сайт използва бисквитки, за да работи оптимално за Вас.